Klantenervaringen

Uw klantervaring insturen

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.235.101.50 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
M. de Bloeme-Saaf uit Mondsee, Oostenrijk heeft geschreven op 3 december 2019:
Vier vrolijke, maar deskundige mannen gingen efficiënt te werk om alles in Enkhuizen voor ons in te pakken en in de vrachtwagen te laden. Handig zo’n verhuislift als je op de 4e etage woont! Enkele dagen later werd er keurig gebeld, dat ze de volgende ochtend in Salzburg zouden komen uitladen. Ook dat liep gesmeerd, met twee van dezelfde heren. Eén verbeterpuntje. Door de snelheid van inpakken is er geen controle mogelijk. De etikettering liet wel wat te wensen over: zelfs op dozen met levensmiddelen (bloem, suiker e.d.!) stond slechts ‘Keuken’. Ik had gemeld, dat alles (voorlopig) naar een opslag zou gaan. Deze artikelen wil je niet in de opslag laten staan, ga dan maar zoeken tussen de ca. 60 dozen, wv. zeker 10x ‘Keuken’! Verder waren we zeer tevreden!